Sjuka jag handlade endå

Jag är på god väg att bli sjuk. Mindre roligt måste jag säga. Idag var det iallafall studiedag i skolan men någon sovmorgon fick jag då inte, skulle vara hos barnmorskan klockan 8... Försökte sova när jag kom hem igen eftersom jag inte mår bra, men drömde bara massa sjuka drömmar så till sist gav jag opp. Åkte en sväng till Gävle och Valbo med min mormor och köpte lite grejer, men nu är jag tvärslut och sitter här med mina underbara sammandragningar. Jag hoppas att dom hittar något i kissprovet så jag bara får någon medicin och slipper detta. För jag vill inte behöva ligga still resten utav tiden.
Uppdatering dålig idag. Men ser att även statistiken är dålig så vad gör det om hundra år :)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback