Med färg i håret.

Sitter här nu med snorig näsa, öm hals, dumt huvud, förjävlig rygg och lite toning i håret! Idag har jag haft hemstudier... Plugga logistik, det är inte så jobbigt fasktiskt. Det är logiskt.
Har också hunnit med att baka som sjutton! Först en blåbärskaka typ, den var supergod. Sen gjorde jag och mamma hemmalagade hamburgare med hemmagjort hamburgerbröd till middag. Suuupergott ska ni veta! Att man inte bakar oftare, fattar inte det ja.. Sen så är det alltid roligare att laga mat tillsammans än själv. Jag ska baka massor med min son sen haha! :)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback