Klädbytardag så bra faktiskt!

Var ju in på klädbytardag eller vad det heter i Gävle också, dom anordnar liksom värsta grejen i en stor lokal (skola) med massa begangnade (och ibland nya) kläder, leksaker, cyklar, vagnar och grejer till baby/barn. Det öppnade klockan 10 och skulle vara öppet till 13. Vi var där 5 över 10 och det var smockat med folk redan då, helt sjukt. Och kärringarna drog o slet i kläderna men jag, Daniel och pappa lyckades roffa åt oss en kasse med mycket MYCKET fina kläder, vissa såg oanvända ut till lilla Ärtan för olagligt billiga priser. Även två AVENT flaskor i oöppnad förpackning för endast 15:-/st. Hur bra som helst.

Jag har alltid tidigare varit lite emot begangnade grejor och jag tror det beror på min bacillskräck som jag har, men hallå, jag måste ge mig och jag har lärt mig nu attd et finns otroligt fina saker begangnat, speciellt i dom minsta storlekarna eftersom dom kläderna används bara några enstaka veckor.

Så, det här med klädbytardag är en jävligt bra grej alltså!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback