Jag är kär!

Förlåt för skituppdatering, det var ju inte riiiiktigt tänkt så :) Igår iallafall så följde jag med mamma och hennes man till Stockholm, följde dom skulle jobba lite där så jag och mamma passade på att stanna kvar. På kvällen åt vi på en superbra restaurang i Gamla stan. Tummen opp!
Idag så började vi med brakfrukost på hotellet, superbra frukost var det! Mätt hela dagen typ. Gick på stan sen, hittade ingenting först sen på vägen hem slank vi in på Gina tricot endå och jag har nu insett att jag är kär. Jag älskar alla barnsliga neonfärger! Och jag älskar ju rosa som ni vet? Tillochmed rosa folkracebil har jag ju! Så fick med en jacka därifrån! Den kändes som "Agnes". För det är mycket "Agnes kläder" på gina nu, tidigare har jag smått ogillat deras kläder för att alla har sånna, den dåliga kvaliten och kläderna har inte varit min grej . Synd bara att jag inte kan ha så mycket för jag är en tjockis just nu menmen :)
Sitter på hotellrummet nu och vilar fötterna. Sen ska vi till Gondolen vid Slussen och käka tror jag det var. Trevlans!
Min jacka! Det som var bra var att magen fortfarande fick plats i storlek 34!! Häääälit! Fast frågan är hur länge till...


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback