Hittade kameran!

Det här med kameran alltså..... Den försvinner hela tiden för mig. oftast lägger jag den på ett ställe som är bra och säkert och sedan letar jag efter den på alla konstiga och dumma ställen. Hittade kameran imorse iallafall. Tänker inte ens dela med mig om vart jag hittade den! Haha!
För i övrigt så gick jag in i vecka 29 igår! 11 veckor kvar till BF (beräknad förlossning) Egentligen låter det inte så mycket men det känns som en evighet. Fast jag antar att jag behöver den lilla evigheten till förberedelser.
Men å andra sidan så händer det lite roliga grejor på vägen, som ni komemr få veta lite eftersom.
Imorgon ska jag iallafall till Stockholm med mamma min, vi ska vara där till söndag och bo på hotell och göra lite grejor. Bloggar därifrån sen med massa bilder så klart! För datorn ska med!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback