Full dag

Idag har jag lyckats boka in allt på samma dag tror jag. Sammanlagt från början hade jag 4 olika tider hos sjukan/möten inbokade +  att jag måste först till hjälpmedelsbutiken sedan till valbo.
Aja, har lite fritid nu iallafall men har hunnit med ett besök hos sjukgymnasten och ett hos barnmorskan. Allt såg suuperbra ut iallafall.
Men jag försöker verkligen att inte stressa upp mig för Ärtans skull trots alla grejor som är på G :)
Men många tider är det att hålla reda på idag.
En onödig sak att veta: ärret på min hand fick jag för lääängesedan av en folkracebil, skar mig på en plåtkant, jag kanske var typ 12-13 år :)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback