Before i die 1

På hemsidan http://perfectbucketlist.tumblr.com har dom sjukt många och fina "Before i die" bilder. HAr hittat några som matchar det jag ska göra innan jag dör så nu några dagar framöver lägger jag ut en eller två bilder om dagen därifrån som matchar min bucket list :)
Här kommer första:
Jag har alltid velat ha en köttätande växt. Jag vet helt ärligt inte varför. Kommer ihåg när jag var liten, kanske 6-7 år så hade min kompis bror en sån och jag var så imponerad utav den, sedan dess har jag velat ha en men det finns ingenstans att köpa, jo bara frön och det har jag provat, men dom ville inte leva....
Jag ska iallafall ha en sådan innan jag dör!


KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie

en sån har jag haft :) matade den med döda flugor, haha :)

2012-03-31 12:24:27
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Anonym

Har du sett den här hemsidan? :) www.brutalablommor.se

2012-04-12 11:19:50


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback