Ännu ett inlägg som ej bör läsas...

Idag har jag varit till sjukgymnasten pga ryggont och min sjukdom, efter det så hann jag luncha lite sallad med mammsen min, sen har jag pluggat som ett as hela eftermiddagen/kvällen! Dt blev ingen skola för mig idag på grund av lite olika saker. Men har nog pluggat mer nu än vad jag skulle gjort om jag var i skolan!

Förlåt för denna veckas uppdatering. Men det är hårdkörning nu alltså. Och som ni själva kanske förstår så är det viktigt att jag ligger i :)

(Förresten så har jag tappat bort kameran igen. Hur lyckas man? )
The mage of the day IMON BLIR DET VECKA 29!
Hårdpluggat detta 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback