ADHD=Fler läsare?

En sak jag märker på blogg topparna nu är att bloggarna där heter någoting i stil som "Mamma och pappa dog", "har adhd och aspergers" "lever med depression" osv osv i den stilen...
Tråkigt tycker jag eftersom att dom flesta av dom bloggarna endast är kändiskåta och dum som dom är använder dom sig utav sin sjukdom för att marknadsföra sig.
Visst, vissa av dessa blogagr är lärorika och intressanta, kan även ge en tankeställare så drar inte alla över en kam, dom jag stör mig på är dom som jag just sa som som använder sin sjukdom eller situation i sitt bloggnamn enbart för att bli känd. Usch och fy.

Jag själv har förmodligen ADD eller något i den stilen men har valt att inte genomgå en utredning angående det. Jag har även levt med en depression. Sen har jag en bindvävssjukdom. Är även tonåring och gravid. Undra hur många fler läsare jag skulle få om jag lade till allt det i bloggnamnet? Lite nyfiken är jag allt men inget som kommer på fråga eftersom jag tycker det är fult gjort.
Näe lite diss på det.....


KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie

Det där ämnet skrev jag om förut i min blogg också, blir så irriterad på dom bloggarna! Var ju nån emelie förr som låg på topplistan och hette nått i stil med "2 våldtäkter och förlorat min pappa". Så himla fult att fiska läsare genom att marknadsföra att man blivit våldtagen! Herregud liksom...

2012-03-28 16:46:01
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Enander

Stör mej på sånt oxå! Speciellt när det står sånt och sen när man går in så kan man inte läsa nåt om det i själva bloggen utan det är en helt vanlig fjortisblogg likadan som alla andra..! Så jävla fult att spela på folks medkänsla för att få läsare!

2012-03-29 13:05:48
URL: http://enander.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback