Nu är ju tävlingen igång

Hej alla läsare! Vad tyckte ni om goodiebagarna? Visst är dom fantastiska? Delta i båda vettja! Jag är extremt avundsjuk på de som vinner bagarna sen, vill ju ha dom själv haha!
Önska jag kunde ge alla mina läsare en varsin bag, synd att det inte funkar.
Iallafall gå gärna in på goodiebagbloggen och läs mer om de generösa företagen som sponsrar goodiebagarna!
Sen vet jag inte ännu om det blir lottning eller om jag ber någon annan än mig utse en vinnare utifrån motiveringarna.
Iallafall ni behöver inte göra någon jättemärkvärdig motivering.

Sen så tänkte jag bara tipsa om att Monia, även hon har tävlingar igång där man kan vinna goodiebags!


KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie

ååh jag är helt till mig, vill sååååå gärna vinna någon av dem! :D HOPPAS HOPPAS HOPPAS :) Förresten, har du satt ett slutdatum? :)



Sv: nämen tack va snällt sagt, hihi :)

2012-06-09 16:31:35
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback