Kan inte fatta

Trots att det nu gått 3 veckor kan jag inte fatta. Tänk att nu är han här. Jag som aldrig todde han skulle komma, men nu är MIN son här. Kan inte fatta att han faktiskt kommer från min mage!  Kan inte fatta att det är han som legat där inne och bökat i flera månader. Helt otroligt och underbart.
Just nu ligger han i vagnen som jag längtat så efter att få dra. Med kläderna jag längtat så mycket efter aatt få klä på honom. Han låter lite smått nöjd som jag längtat så mycket efter att få höra. 
Tänk, nu kan jag se, röra, känna och höra MIN son!
När förstår man det?


KOMMENTARER
sandra

jadu min son är ju snart 4 månader och jag har fortfarande inte riktigt fattat. känns så overkligt att man har en son som man skapat tillsammans, burit på i magen och fött ut honom!de är ofattbart. så sjukt underbart! men de tar nog ett tag att verkligen förstå! :)

2012-06-21 11:31:46
URL: http://sandrajosefiin.devote.se
Amanda

Kul att du vill vara med och tävla! Du har dock missat att fylla i Lott 1. Skriv gärna en ny kommentar med länk till din favoritprodukt och varför du gillar den. :)
Lycka till! ♥

2012-06-21 12:14:57
URL: http://creyla.blogg.se
Emilie

Håller med! Det är helt sjukt.. Men vad mycket lyckligare man är!

2012-06-21 23:58:12
URL: http://emilieeriksson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback