För mycket bebis?

Ok, känner att bloggen är på väg att handla för mycket om min älskade Elvin fast jag tjatat som 17 om att den handlar och ska alltid handla om MEJ och MITT liv, men det var ju lättare sagt än gjort. Men förstår att jag tappar en del läsare på detta.. Just nu så är det enda som finns i mitt huvud ELVIN, han är det enda som är viktigt och allt kretsar kring honom.
Men ska försöka kombinera det med lite annat som förut, jag lovar :) Imorgon så kommer recensionen ut om Blue Illume tandborsten som bleker tänderna iallafall, lite försent tyvärr men bättre sent än aldrig. Läs första inlägget om tandborsten HÄR
Sen så har jag fortfarande inte utsett någon vinnare av "Veckans läsvärda blogg" som jag skulle gjort där när vi låg på BB haha
 


KOMMENTARER
Jenny Sjöberg

Elvin är ju en del av ditt liv så det är ju inte så konstigt att mycket handlar om honom.

Sedan jag blev gravid handlar nästan varje inlägg på vår blogg om det och jag undrar vad vi egentligen skrev om förut...? ;)
Och det blir väl samma här sen när bebisen kommit, att allt kommer kretsa runt den... Fast det ser jag faktiskt fram emot lite. :)

Svar: Ja men det är ju så, men det är så typiskt när min blogg var bra på det sättet att det fanns något för de flesta att läsa om men nu e de bara bebis intresserade som kan läsa den iprincip haha...
Aggeh

2012-06-28 22:31:17
URL: http://jennyjon.bloggplatsen.se/
louise

jag undrar vad som hände med nagelmyterna och nageldesignerna ? :)

Svar: Det undrar jag också, det försvann ut i sanden, men eftersom jag har bloggtorka är inte det helt fel att börja med igen! :D
Aggeh

2012-06-29 07:20:46


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback