Ensamhet

Sitter här i min ensamhet, ingen Elvin, ingen Daniel. Dom två är på verkstan och hälsar på Elvins farfar minsann så jag skulle få sova lite, men det var lättare sagt än gjort, kalaspigg nu trots att jag sovit dåligt inatt! Typiskt... 
Nu ska jag göra mig iordning och passa på att duscha, sen drar vi mot Ockelbomarknaden.
Även fast det bara är skitsaker på marknader oftast och jag aldrig köper något förutom godis och munkar (som jag inte kan köpa nu) så ÄLSKAR jag marknader, konstigt...

Jusste sen har jag gett mig själv ett löfte, från och med nu MÅSTE jag lägga in minst en bild i varje inlägg (gäller inte mobilinlägg) så nu ska jag leka turist och peppra på avtryckarn på kameran, sådetså!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback