Äntligen hemma

Vilken lång dag det blev! Men nu är vi äntligen hemma.
Jag och mamma var först till en grekisk restaurang här i Sandviken, skitgott! Sen puttrade vi vidare tioll Valbo köpcentrum och handlade lite skit där, sen gled vi vidare till Gävle för Barnens hus och sedan gjorde vi stan där. Dötrött nu.
Det jag skulle handla fick jag av någon mysko anledning inte handlat, men shoppade lite annat istället...
Ett par skor, en multi nagelfil och en grej till barnvagnen.
 
Sen har jag kommit på att jag måste lära mig att kolla prislapparna INNAN jag testar och blir total förälskad i plaggen... Hittade en SKITFIN klänning som var helt perfekt, den var ursnygg, den gick att amma i, den döljer mina skavanker ååh vad kär jag blev! Men priset, ja, det kan ta sig någonstans...


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback