10 mil

Bloggningen går segt just nu, ser det som en mindre bloggpaus, bloggar bara när jag verkligen, verkligen inte har något annat för mig. Men det går till sig snart, det lovar jag!
Ni har iallafall goodiebagtävlingarna ni kan delta i så länge! 

Igår så var vi ute på lite roadtrip, jag, Daniel och Elvin. Daniel var ju tvungen att testa körkortet ;)
Jag måste säga att vi fick många vuxen poäng i bagaget igår, jag kände det när vi stod och lastade in barnvagn och barn i bilen och gled iväg bara vi. Nu är det villa och vovve som fattas.

Vi åkte till Högbo kvarn iallafall och käkade, sen iväg på ett möte, iväg till sjukhuset och hälsade på mamma (hon jobbar där) och vidare till min pappa, sen åkte vi till G-Hammarby för att lämna och hämta lite saker åt pappa min, sen vidare hem. Det blev några mil, men Daniel och Elvin var nöjda. Elvin älskar att åka bil, han somnar på en gång när man startar motorn.
Jag har insett att mitt minneskort är trasigt till kameran så ska leta på mitt gamla sen får ni bilder som vanligt igen.


KOMMENTARER
ELINLICIOUS [mammadrömmar]

Halloj i stugan!

Nu är en vinnare dragen i tävlingen om en almanacka :) Kika in & se om du vann... om inte? Var med i min tävling om ett valfritt smycke :) Kram på dig

2012-06-13 13:17:10
URL: http://elinlicious.se
Monia - mamma till Tuvalie

kom ut till årsunda och hälsa på oss nån dag? :D

2012-06-13 18:30:28
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback