Städar

Nu blidde ett sånt här döroligt inlägg som jag älskar att läsa om hos andra bloggar....Not.... 
Städning vet ni. Fysatan vad jag hatar att städa när man inte har plats för allting, Elvin har sjukt mycket kläder! Han har så mycket att han skulle kunna använda varje plagg en gång och sen kasta det. Han har typ 5 gånger mer kläder än vad jag har... Orättvist :) Det roliga är att jag och Daniel har bara köpt något enstaka plagg och några strumpor resten har vi fått av jättesnälla människor!
En hög med bebiskläder i storlek 68 och uppåt, herregud... Högen med 50-62 är minst lika stor.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback