ROSA

Det är dövarmt idag, Elvin och jag svettas ikapp, stackarns lilla... 
Vi var ner på stan iallafall och fikade med en kompis till mig, trevligt! :D Så kul med kompisar som vågar ta upp kontakten igen fast det var jättelängesen man träffades, och att dom faktiskt tar upp kontakten igen, LOVE IT :)
 
Köpte en liten solhatt åt mig grabb också. 
 
Nu funderar jag och Daniel på att åka till G-Hammarby och meta lite, Daniboi har köpt en metspö till mig, hihi väldigt gulligt. 
Att bero på fiska så har jag nästan börjat bli sugen på att börja göra det jag också, det kan vara lite långtråkigt ibland att bara titta på när Daniel gör det. MEN BARA OM JAG FÅR ETT ROSA SPÖ! (Såg ett sånt i Ockelbo..)


KOMMENTARER
ANGELICA.BLOGG.SE ♥


Jättekul att du är med och tävlar om ett presentkort värde 500 kronor! Tävlingen avslutas den 31:a juli! Till dess - Lycka till!

2012-07-05 18:48:14
URL: http://angelica.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback