Rens

Shit pommes, jag rensar kläder osm en tok! Allt får inte plats! Tidigare har de flesta av Elvins kläder stått osorterat i kassar på golvet, snyggt huh?
Nu rensar jag och tänkte sortera MEN ALLT FÅR INTE PLATS så har rensat ur massa kläder så lägger ut det på bloppisen sen :'(
Sen så kände jag redan vad tiden gått fort, har liksom rensat ur kläder som Elvin vuxit ur! Sjukt....

Jaja, jag har glömt visa er en sak som jag INTE ska rensa ur som jag ska spara även till eventuella syskon till Elvin. Den här bodyn har min kusin på 12 år sytt helt själv till Elvin! Hur fin som helst!


KOMMENTARER
sandra- mamma till pseudotvillingar

Sikken söt!

2012-07-10 22:30:16
URL: http://les.webblogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback