REN(a) RAM(a) tavlan

Nu har jag överlämnat alla motiveringarna till lilla minijuryn här hemma som ska välja vinnarna. Dom ser inga namn och inga bloddadresser eller någonting ENDAST motiveringarna för att det ska bli så rättvist som möjligt. 

Elvin han ligger i babysittern som står i soffan och tittar på sitt favoritmotiv - en tavla med en ren på. Jag fattar inte vad det är med honom och den tavlan, redan när han bara var någon vecka gammal så fort man kom nära tavlan så kunde han inte slita sig från den! Det är fortfarande likadant. Det är inte ens några intressanta färger på tavlan..... Mysko....


KOMMENTARER
Elin

jag vet att bilderna är fake, men jag tycker de är så onödigt att provocera folk sådär. för dom vet att beliebers här crazy människor :P dom gör ju de där bara för att få uppmärksamhet. :P

Svar: Du ger ju det smågrabbarna är ute efter En reaktion :P
Aggeh

2012-07-07 14:33:19
URL: http://elinbergsman.myshowroom.se
Josefin

Den svarta ramen blir ju en skarp kontrast mot de vita, kanske de han kikar på.

Svar: Ja, det kan vara så :) Han brukar ofta fokusera på det röda halsbandet också :)
Aggeh

2012-07-08 00:50:06


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback