Nageltips

Okej, nu är inte detta tips 100% men tänkte berätta att sedan jag fick barn och håller på mycket med babyolja så har mina nagelband blivit MYCKET finare och och starkare. Är osäker på om det verkligen är babyoljan som gör det, men vet ju att naglar mår bra av Myrraolja så helt omöjligt är det ju inte. 
Iallafall när jag pysslar om Elvin med oljan passar jag på att smörja in mina nagelband också :)

Den här oljan använder jag för tillfället:
Apoteket Babyolja
Så om ni har barn och använder olja, passa på att smörja in även dina nagelband :)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback