Mamma duger inte?

Tjoho.
Sitter i soffan och glor på "Teen mom" haha inte konstigt att folk (även jag) får sånna konstiga bilder av unga mammor när dom visar sånt... Herregud vilka fall alltså. Lika med Danska "Unga mödrar" alla är ju värsta socialfallen där? Jag har alltid haft fördomar om unga föräldrar tack vare de där skitprogrammen, har fortfarande det konstigt nog trots att jag själv är ung mamma. Fast jag känner mig inte som en ung mamma, jag känner mig som vilken mamma som helst.

Jaja, Elvin är gnällig idag med. Stackarns lillplupp. Försökte få honom att mysa med mig i soffan men det dög inte, la honom i vagnen, då blev det bra?! TACK FÖR DEN :(


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback