Det här med Justin Bieber

Haha jag kan inte sluta fnissa för mig själv alltså. Till att börja med ska jag berätta att jag har medvetet inte ens hört någon låt från Justin Bieber så jag har ingen uppfattning om honom förutom att en massa småtjejor älskar honom och han ser aningen yngre ut än vad han är.
Men nu ska ha tydligen ha konsert här i Sverige och det har varit ett jävla liv om alla som "förstör" biljetter...

Nu till det andra. Jag vet inte vad som får mig att skratta mest alltså.

*Alla 15 åriga grabbar som lägger timmar på att förklara hur mycket de hatar Justin Bieber och photoshoppar biljetter och skapar fejk biljetter och spolar ner/bränner. Om man verkligen hatar en person då lägger man inte ens sekund på människan, här handlar det enbart om avundsjuka.

eller

*Sen så blir jag knäpp på alla stackarns brudar som faktiskt TROR PÅ att dessa avundsjuka grabbar köper biljetter för flera hundra och bränner opp skiten. Sen får dom världens rus och facebookar och bloggar om det, dummingar, fattar ni inte att ni ger dessa grabbar det dom vill ha då? En reaktion, BARA SKIT I DET och tänk logiskt. 



Och måste bara berätta att jag fick ett till ord i mitt ordförråd igårkväll, "Beliber" haha vad fjantigt det låter, men å andra sidan är väl det någon av hans fans som kommit på det. Majoriteten av dom är som jag fattar det under 15 år....


KOMMENTARER
anonym

Belieber*

Svar: Jajaaaaa, inte så insatt :)
Aggeh

2012-07-07 16:10:33


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback