Börja med flaska?

Har försökt få Elvin att sova lite middag hur länge som helst nu, men han ville inte även fast han var supertrött, men efter en stund när jag bäddat om honom ordentligt så slog han igen ögonlocken. Lillplutt <3
Iallafall så är jag lite sugen på att prova och mata Elvin med flaska idag, har lite bröstmjölk som jag fryst in, men är SKITRÄDD att han ska rata bröstet sen, men det skulle vara skönt om han kunde lära sig att ta både och så han kanske kan ha barnvakt kortare stunder inom en snar framtid. Det är ju dags för körkort för mig, då kan inte Elvin följa med....

Hugo har hittat ny sovplats. Han trivs så bra under vagnen :)


KOMMENTARER
Renata

Nån enstaka gång ska inte vara några problem! Matade Iris med flaska några gånger när hon bara var ett par veckor och det var aldrig några problem :) tror bara man inte ska göra det för ofta!

Svar: Tack för du delade med dig av din erfarenhet! :) <3
Aggeh

2012-07-24 15:57:53
URL: http://renatas.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback