Bad update

Förlåt för urkass uppdatering idag men Daniel fick för sig att vi prompt skulle till Valbo/Gävle så jag hann knappt andas haha... Jaja, vi gick i massa affärer och sedan åkte vi vidare till Biltema och Barnens hus. Jag handlade ingenting, Daniel fick med sig nå fiskeskit och en spegel man har i bilen så han ser Elvin i baksätet fast han kör..

Anyway, såg ni nya utlottningen jag har här på bloggen? Absolut värd att vara med i! Man ska vara rädd om sig och sina barn nu i soltider.
Vinn sommarkit från 1177

Glöm inte andra riktigt sommriga tävlingen om ett vattentätt mobilskal.
Men den där J*VLA kossan dyker ju fan opp hela tiden! Så trött på Blogg.se´s krångel nu alltså!
 
 


KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie

åh jag hatar också den förbannade kon xD Är precis överallt :(

2012-07-09 23:10:30
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se
Åsa

SJUUUUKT less på kon, funderar på att byta till blogspot faktiskt.. gör inte ni det?

Svar: Jo om det inte var så krångligt att flytta alla inlägg så hade jag gjort det på en gång!
Aggeh

2012-07-10 08:08:48
URL: http://hafva.blogg.se
Åsa

Men duu.. menar du att man skulle flytta över ALLA sina inlägg??.. jag har ju bloggat i 5 år.. det skulle ta en evighet..
: /
Synd att man inte bara kunde trycka på en knapp..
Alternativet är ju att lämna allt som det är på sin blogg.se-adress och sedan "börja på nytt" på blogspot. Man kan ju ändå skriva typ att "alla äldre inlägg finns på".. och så lägga in en länk till gammelbloggen..
: )

Svar: Jaa det är superdrygt, jag skulle gärna vilja ha allt på samma ställe, jag har också bloggat i flera år... Jobbigt!!
Aggeh

2012-07-10 11:09:16
URL: http://hafva.blogg.se
Jenny

Jamen, eller hur! varför dyker den här kon upp överallt hela, hela tiden...??

2012-07-10 11:51:28
URL: http://www.mindfulnessmamma.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback