Älskade sommar?

Ja ni, den här sommaren kan man nog inte kalla riktig sommar.... Det regnar och regnar och är svinkallt. Jag har inte ens badat i år, eller det hatar jag att göra i vilket fall som helst så det gör inget men endå! 
Sitter här just nu (se bild) för att jag är svensk och envisas med att sitta ute vilket jävla väder det än är. Det regnar här alltså, ganska mycket, men vafan jag är torr iallafall!:)
Daniel, pappa och två till bygger garage så sitter här och myser själv. Ska nog börja knåda på en ny design, den här gången ska jag nog göra en egen från grunden tror jag, hur jäkla kass jag än är! ;)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback