Nyårslöfte

Kom nyss på mitt första nyårslöfte i mitt liv. Att ge f*n i att provocera som jag gör. Ibland måste jag lära mig att ge fan i att det finns korkade människor, att saker och ting är korkat. Men kan ju inte låta bli. Har enda sedan jag var liten älskat att provocera och vara kaxig. Kaxig är jag inte lika mycket nå mer iallafall, hoppas jag, det är vara värdelöst och pinsamt. Men provocerar gör jag, omedvetet ibland. Just för att jag älskar när folk reagerar och jag älskar att argumentera.
Jag har dåligt självförtroende och har svårt att komma på saker jag är bra på, men det vet jag att jag är bra på. Argumentera. Oftast ger sig folk tillslut, faast det kanske är för att dom bara inte orkar med mig, haha, vad vet jag.
Borde kanske bli advokat?
Gammal bild


KOMMENTARER
elin

yes yes det kan man! trodde inte det i början, men det kan man, haha. Dock dricker dom flesta vatten från vattenflaskor och kylskåpet (de flesta i usa har en vatten och is-maskin i kylskåpet) (: !

2012-01-22 07:33:34
URL: http://elinstjern.blogg.se/
Emelie

Hoppas du haft en bra dag! =)

2012-01-22 17:05:20
URL: http://emellay.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback