Ikväll är en förbannadkväll

Jag är bara förbannad ikväll känns det som. Först det där inlägget under, det gör att det kokar i mig, sen så nu fick jag fan bekräftat, har man en fysisk sjukdom eller handikapp så är det omöjligt att få ett godkänt i idrott. FYFAN! Fått kämpat med detta enda sedan jag gick i lågstadiet! Kan ni fatta, I LÅGSTADIET! Då var jag bara en liten flicka. Jag gör alltid så gott jag kan på idrotten just för att det är svårare för mig att få ett G än andra. Blir grymt ledsen när allt man kämpar för inte lönar sig. Detta är en sak som jag hört flera ungdomar med en sjukdom eller handikapp sagt. Vad är det för fel på folk liksom?  Ska det verkligen vara så? Om man har ngt fysiskt fel då är det IG som gäller trots slit?
SKA DET VARA SÅ?


Helt seriöst, detta är något jag tänker gå vidare med.


KOMMENTARER
M Y W E S S T R Ö M

oj! mena länkbyten* ;D

2012-01-25 19:14:33
URL: http://mywesstroms.blogg.se/
M Y W E S S T R Ö M

hehe, okej :)

2012-01-25 19:19:14
URL: http://mywesstroms.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback