Frågor och svar på det

Svar på fråga 1: Han ville inte vara med på bild där fast jag o Natalie försökte övertala honom, isåfall ville han bara att hans folkracebil skulle vara med och det tyckte inte jag :) Sen varför undrar du det?

Svar på fråga 2: Haha vad vill du att jag ska skriva? Om du är intresserad av vad han gör om dagarna kan du alltid bli vän med honom på facebook eller övertala honom att skaffa sig en blogg. Detta är ju trots allt MIN blogg :)

(Såg på ip-numret att det var samma person som ställt frågorna. Hmmm någon som är intresserad utav Daniel.. ;)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback