Bloggen bara krånglar

Funderar på att lägga denna blogg bakom mig. Skäms ganska mkt över inlägg jag skrev för ngra år sedan och har märkt att yngre personer läser den och jag själv tycker inte att det är lämpligt.  Endå så gillar jag att ha allt samlat på ett ställe och jag har ju samlat så enormt mycket på denna blogg som man både kan skratta och gråta till...
Men på sista tiden så har bloggen krånglat, inlägg kommer inte upp som som ska, ÅÄÖ blir konstiga krusiduller och vissa kommer inte ens in på den.
Nu är jag desperat... En gång för alla: någon som vill hjälpa mig att fixa den eller ska jag bara sätta lösen på den och starta en ny?


KOMMENTARER
Natha<3

Nu fungerar bloggen precis som den ska efter mina små magiska fingrar ;)

2012-01-13 22:56:32
URL: http://natalieermeryd.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback