Året var 2011

Vad var höjdpunkten 2011? Alla härliga folkracetävlingar med allt härligt folk!
Var var botten 2011? Beskedet jag fick i början på oktober, men det ändrade sig sedan och belv världens bästa. Sen alla bråk med en viss person.
Vem var din kärlek 2011? ......................
Vem var din sista kyss 2011? Dani
Vem var din första kyss 2012? Har inte hunnit med den biten jag e.....
Vad var ditt största misstag 2011? Stod inte alltid på mig som jag borde gjort.. Sen mitt bästa misstag var detdär i oktober.
Vad var din största framgång 2011? Jag lärde mig att även jag kan om jag vill.
Hur skulle du beskriva 2011 med två meningar? Bra folkracesäsong
Hur vill du förändras under 2012? Bli mognare, våga säga ifrån (vet att jag gör det men det finns saker som jag inte klarar av att säga ifrån) orka kämpa mer.
Dom bästa människorna du träffade 2011? Oj, vill inte favorisera någon :)
Vem kom du närmare under 2011? Många! Min egen mamma tillexempel.
Vad önskar du att du hade gjort mer 2011? Stått på mig, tänkt efter före.
Vad önskar du att du hade gjort mindre 2011? Bråkat med D, lyssnat på dom två idioterna .
Fatta dig kort om hur 2012 kommer se ut. En jävla massa hårdplugg inför det underbara som kommer att ske i början på juni :)
Vilken vän är du gladast över att du har haft 2011? Men så kan man väl inte säga? Jag älskar ALLA som ställt upp för mig och som ser sig vara mina vänner :)
-
Under 2011 har du:
Spytt? Nej jag tror faktiskt inte det :O har spyfobi så gör ALLT för att slippa.
Druckit? Yes.
Rökt? Ja...
Snusat? Näe, usch.
Åkt moppe? Ja, och jag HATAR det.
Kört bil? Det enda jag gjort känns det som...
Varit med om en olycka? Yesbox..
Legat på sjukhus? Ja, sjukt tråkigt.
Dumpat nån? Ja, både frivilligt och inte frivilligt...
Varit kär? Ja...
Blivit krossad? Jepp...
Fått den du vill ha? nä... Fast hade chansen
Knarkat? Jag är ingen tattarpundare! Skulle aldrig ens få för mig att prova.
Legat runt? Nejje...
Kört en tvådagars? HAHa tänkte så klart på folkrace det första jag gjorde, men ett seriöst svar på frågan: Nej tror inte dt.
Åkt båt? Japp, både stora och små
ÅKt flygplan? Näe. Tack och lov :)
Gjort något galet på sanning eller konka? Nja sist jag körde den grejen var jag nog 12 år...
Börjat hata någon? Hata är ett starkt ord och trodde jag hatat flera personer tidigare men i år fick jag verkligen känna riktigt hat.
Slagits? Ja, men det är inget jag är stolt över...
Älskat någon? Ja
Varit otrogen? Nej. I don't do that stuff.
Varit olycklig? Lite för mycket, ja
Varit lycklig? För lite men ja.
Ångrat något? Ja, men försöker att acceptera.
Lärt dig något? Sjukt mycket! Fiskar kissar faktiskt tillexempel!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback