Vill ha en bränna...

Jag har dåligt självförtroende när det kommer till mitt utseende, men känner mig alltid snyggare när jag är solbränd. Förra vintern solade jag solarium 1 gång i veckan och hade en rätt lagomt fin bränna. Men när man är gravid och solar så är det risk att man får pigmentfläckar osv, så står över det. Dom säger att det inte ska vara någon fara för barnet, men undra ja om det är sant... När Människor får tillexempel hudcancer av det liksom? Skitsamma. Får väl införskaffa mig en brun utan sol istället för att klaga :)
Snacka om i-lands problem...
Ungefär så här brun skulle vara lagomt :)


KOMMENTARER
Fraj

Vad skönt det ska bli med sommar så man kan få en lite mer sund färg! ;)

2012-02-23 13:52:03
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/
william

s¨å fin bild:D



Brukar du äta pannkakor till lunch:D?

2012-02-23 13:54:01
URL: http://funnyones.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback