Svar på tal :)

Hej Sandra, förstod inte riiiiiktigt din kommentar vad du ville komma fram till menmen, kom ihåg att detta var MIN åsikt och det är så JAG tycker därför skriver jag så i MIN blogg :)
Och nej, jag var inte där, för jag visste innan att den var olaglig. Så jag har inte gjort något något annat än vad jag sagt i det fallet faktiskt.
Det var verkligen inte jag som satt dit dom eftersom att jag har då annat och tänka på och tycker synd om polisen som ska åka på sånna grejer, men tyvärr så måste dom det är ju bättre än att någon råkar illa ut även fast jag tycker det då skulle vara rätt åt dom...
Jag står för vad jag säger, men det kanske inte var mig du menade? Som sagt antingen är det jag som är trögfattad eller du som är otydlig för jag förstod inte din kommentar riktigt fullt ut :)
Jag har aldrig varit i Hålldammen på vintern.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback