Rally i helgen?

Det ska vara rally här i trakterna i helgen, men jag är tveksam om det kommer att bli av och om det blir av kommer jag tycka synd om förarnas plånböcker för dom kommer defenetivt behöva köpa nya däck sen. Fyf*n vad vägarna oppe i Järbo/Kungsberg såg ut. Grus på vissa ställen och lite is på vissa, men den isen försvinner nog efter max 5-10 bilar och det är över 100 anmälda. Hoppas på världens snöstorm och super mycket minusgrader innan helgen då.
Det gör inget om det blir svinkallt nu för mig, jag ska endå bara vara hemma hela lovet :)
Pappa ska köra iallfall, men som ni vet kan jag inte vara kartläsare nu när jag är gravid :) Så jag får nöja mig med att vara åskådare! :D
En liten del av rallybilen :)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback