Känslig Agnes

Nu bara så där känner jag mig helt fylld av känslor! Helt plötsligt ville jag bara gråta av lycka! Lyckan över att JAG ska få bli mamma. JAG ska få vara med om livets största äventyr och utmaning. Helt otroligt vad vackert allting känns! För spelar det ingen roll om bebis kommer att ha downs syndrom, ngn personlighets störning eller missbildning, jag kommer att älska detta barn lika mycket endå. Alla är värda att bli älskade. Längtar så!
Kram!
En av de få bilder på mig själv från det gångna året.... Mitt självförtroende har varit på botten sen ngt år tillbaka...


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback