Fråga och ett svar


Jag kommer att bli klar med tvåan eftersom att jag jobbar i lite snabbare takt än dom andra i min klass så kommer att vara klar med tvåan till påsk ungefär.
Sen så beror det lite på om jag får en supersnäll liten son eller en som med speciella behov. Vi kommer att ha ett möte efter sommaren med skolan och se om det kanske finns några lektioner jag kan gå på osv. Men iallafall vi får se, tänker absolut inte hoppa av skolan iallafall, troligtvis kommer jag bara att få gå ut skolan ett år senare än dom flesta andra 94:or bara :)


KOMMENTARER
elina 17 år och mamma till nellie

Smart tänkt jag har gjort precis samma sak läser matte B nu på min mamma lediga tid och börjar sedan om med 95 :)

2012-02-12 19:30:28
URL: http://elinaadele.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback