Facebook life. MITT BARN MITT BARN MITT BARN

Ni vet dom här som har barn och skriver ALLT dom gör? Och dom som skriver att just DERAS barn är vackrast och bäst i världen? ÅÅh jag dör. Klart som f*n att alla mammor och pappor tycker det? Men måste alla på facebook få veta hur mycket bröstmjölk lilla Maja drack idag och vilken färg hennes bajs hade? Kom igen. Vem är intresserad?
Jag kommer säkert bli lika själv sen och är det nästan redan nu,  skulle vilja berätta om varenda barnmorske besök, varenda köpta sak, varenda spark, ja ALLT! Men alltså... Man kanske ska tänka på andra?


KOMMENTARER
Anonym

Man skriver sånt för att man är stolt! Klaga inte när du sen skriver att du säkert kommer göra samma sak?!

2012-02-22 11:42:58
Monia - med bulle i ugnen ♥

HAHAHAHAHAHHA Agnes jag döööör! Det är ju Saras status, hahahah :)

2012-02-22 12:43:07
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback