Dum mobil

Min mobiltelefon börjar säga opp sig tror jag. Signalen är trasig så hör sällan när det ringer eller när jag får sms. Men den är trots allt mer än ett år gammal, vilket är rekord för mig. (om man inte räknar med min första mobil NOKIA 3310 som jag hade ett bra tag, typ två år)
Jag har tappat räkningen för hur många mobiler jag har haft i mitt liv... Men nu har jag verkligen ingen lust att köpa en ny telefon så jag hoppas att det går till sig på något vis!
Min slitna gamla HTC wildfire, tyvärr har den krånglat redan från första gången jag startade den....


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback