Uppdatering om läget

Idag mår jag bättre och har orkat ta mig till datorn!
Fysjutton för gårdagen säger jag bara! I förrgår kväll började jag må illa redan runt 9 men inegt hände, det var en plåga. Till sist mötte jag min fobi. Jag spydde. BLÄ. Sedan gick det en tille till och nästa uppkastning kom. Kort därefter insjunknade även min lillasyster, några timmar senare även min mamma som för i övrigt inte varit magsjuk på 15 år. Jag har inte varit magsjuk på ca 5 år. Senare på kvällen även mammas man. Vilket skit! Sov inte på 1 ½ dygn!
Jag kände mig som världens sämsta mamma! Jag orkade knappt ta Elvin stackarn. Men D kom sedan och tog honom någon timme därefter kom Elvins morfar och hämtade honom.Tack pappa och Åsa för ni lät mig vila några timmar! Guldvärt!
 
Iallafall. Det uppstod problem med gårdagens lucka eftersom en länk slutat fungera. Så vi förlänger den luckan. Den avslutas samtidigt som dagens! 
 


KOMMENTARER
altin

Va med i veckans blogg!:) altinsphotos.blogg.se/2012/december/veckans-blogg.html#comment

2012-12-11 14:38:08
URL: http://altinsphotos.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback