Slut

Det mesta är skit just nu. Jag skulle gärna hoppa över julen. Finner ingen julglädje i detta jävla kaos.


När är det min tur att få tur? När får jag ha ett enkelt liv som bara flyter på?
Alla ställer så otroligt höga krav på mig hela tiden och begär så jävla mycket. Den med de värsta kraven är jag själv. Jag är inte mer än människa. En ganska svag sådan.
Snälla kan någon ge mig energi?

Jag är så lycklig att jag har en frisk oxh glad son. Det är värt allt. Men han skulle nog må ännu bättre om han hade en mamma med energi !


KOMMENTARER
Annika - drömmen om 11 barn

Skickar över en stor kram och hoppas att du kommer på fötter snart <3

2012-12-16 22:24:52
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback