Livsfarligt att inta soffläge

Det är livsfarligt att inta soffläge. Jag har nu beställt nagelgrejer. Mest för att så många har efterfrågat om jag kan göra naglar innan jul. Min gele jag hade kvar hade hamnat på sne och allt runnit ur. TRÖTTSAMT!
Har även önskat mig ett set i julklapp så hoppas jag får ett till, då jäklas ska det skapas naglar!
En till rolig grej är att jag beställt en Thermogele. Det är en slags gele som ändrar färg beroende på vilken temperatur man utsätter naglarna för! Ska bli mycket spännande att prova. 
NG Gel Tester KitNG Thermo Gel 5ml - 4
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback