klargör för anonym

Det uppstod ett fel så svarar oå den anoymas kommentar här:
KÄRA VÄN. Eller något.
För det första hur vet du vem jag menar? Ta inget för givey
För det andra. Varför så feg?
För det tredje. I detta fall är det inte jag som är puckad. Min status om luciatåget var en ren pik till alla puckon som trodde ärligt att alla luciatåg skulle vara några pepparkaksgubbar fattigare. om du inte redan tänkt på det så är jag rätt duktig på att pika folk. Så så puckad var jag visst inte...
Det känns som någon behöver en kramn
Usch vilken nivå jag sjönk till nu....


KOMMENTARER
Anonym

för efter han skrev de så la du upp ett inlägg om det? svårt att fatta att du "pikar" honom då.
Är inte feg, vill inte bli uthängd på en blogg?
knappast, de såg inte ur som att du försökte pika någon där.

2012-12-29 01:08:48


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback