Ge inte Elvin läsk!

Jag känner att jag kommer vara en ganska sträng mamma, men med MYCKET kärlek att ge! Tillexempel tycker jag att det är jätteviktigt att tacka för det man får. Jag tackar hellre en gång för mycket än för lite. Jag har varit med om massa barn som är otroligt oförskämda och bara klagar på allt trots att de är hemma hos någon annan, då är det extra viktigt att tacka för fika/mat. 
 
Iallafall så tänker jag vänta så länge det är möjligt med godsaker och läsk åt Elvin. MEN som de flesta vet så är det jävligt roligt att stoppa i andras barn sånt... Det är det jag är rädd för. Folk verkar tydligen ha extremt svårt att acceptera den biten. JAG VILL INTE ATT MIN SON SKA KÄKA GODIS, GRÄDDE OCH LÄSK PÅ ETT BRAAAA TAG!
Så alla ni som kommer träffa Elvin. Ta detta på allvar då detta är viktigt för mig. Jag är rädd om min sons framtida tänder och hälsa.
 
För i övrigt - JA jag är en bittermorsa... Kanske dags att byta bloggnamn? 
"Aggehh" känns lite...... Fjortis?


KOMMENTARER
Ingrid - Mamma till Zelda

Att värna om sitt barns tänder och hälsa är inte att vara bitter! Vår dotter på 1,5 år får absolut inte dricka läsk och äter aldrig godis heller (med undantag för sin julkalender nu). Vi har varit väldigt hårda med det!

2012-12-05 20:26:37
URL: http://p0llys.blogg.se
Josefine Svärd

Hej, vill du göra ett bloglovinbyte med mig? (:

2012-12-05 20:27:57
URL: http://josefinesvard.blogg.se/
Angelica - Mamma till Bruce och Bebis i magen

Jag håller med dig! Redan nu tjatar folk om att dom vill ge Bruce massa socker, och jag är helt emot det! Så onödigt att börja med det tidigt, tycker det är bättre att ge tex frukt som godis ´, om man nu vill ge nått =)

2012-12-05 22:29:47
URL: http://thestoryofangelica.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback