Det jobbiga

Det som tyngt ner mig den sista tiden så hemskt är att en kär släkting till mig och Elvin åkt in på sjukhus och har fått legat där flera veckor. Hon ska nu äntligen få komma hem, men kommer inte kunna leva ens i närheten som förut. Detta gör så ont i mig eftersom vi älskar henne så!
Skrev ju att jag låg och oroade mig. Det är på grund av att de fick vinterkräksjukan på hennes sal (för 2:a ggn) trodde inte hon skulle få komma hem då. Men nu ska hon det! Vilken lättnad. Nu tycker jag det kan ske ett mirakel så hon blir 100% frisk också.



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback