USCH JAG DÖR!

Satt och klickade runt och kände för att jag ville få mig ett gott skratt eller något. Googlade på "Roliga hemsidor", halkade in på ett forum , tröck på en länk någon skickat, och inser sedan att hemsidan hette "Rate My Poo" och möts av en hemsk bild på någons avföring. UÄH! Den udnerbara frukosten min mamma gjort åkte nästan opp igen. Så jäkla typiskt mig.
Hände liknande sak för ett tag sedan. Letade efter sånna där pluggar man kan sätta i uttaget för hörlurar i telefonen, men kom in på en hemsida som sålde liknande pluggar fast dom, satt man minsann i hålet "Där bak" ? 
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH


KOMMENTARER
Josefine Emilia

Hahah men fy vad äckligt!

2012-08-03 12:07:41
URL: http://www.josefinemilia.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback