SHITPOMMES

Godmorgon!
Har precis bäddat ner Elvin i vagnen för sin förmiddagslur, och jag skulle vilja sova en stund till men äsch...
Jag har kommit på att jag glömt ringa och boka tid för återbesöket hos barnmorkan, shiiiiiiiiiiit... Även för samtalet med spec MVC (man brukar få gå dit en gång om man hade en jobbig förlossning)
Så skulle ringa nu och telefontiden var slut hos båda... HATAR telefontider!
 
Anyway. Idag händer och fötter inte så mycket, ikväll ska nog jag och Daniboi förbi Högbo en sväng iallafall då våran högstadieklass ska ha klassträff så tänkte att vi skulle heja på dem iallafall om det blev något.

Så ska Balorinatävlingen avslutas idag men funderar på att förlänga den några dagar, vad säger ni? ;)
Klocktävlingen avslutas den 26:e
Klicka på bilderna för att komma till tävlingarna.
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback