Latdag och myskväll

Idag har det varit en latdag! Speciellt för Elvin, han har sovit hur mycket som helst.... Lite rädd nu att han inte ska sova inatt.... Jaja, jag lär väl inte dö :)
Fick lite gosaker bakade till dopet iallafall, det är mycket bra.:thumbup:
Fast det är mycket till som ska bakas.

Jaja, jag blev sugen på julbord ialalfall och bortskämd skitunge som jag är så blev det nästan det som stod på middagsbordet. Prinskorv, köttbullar, rödbetssallad, potatis, gravad lax mmmmmmmmmm:love:

Daniel kom hem sen efter fisket, vi åkte och hyrde film, så nu har vi myst och kikat på en rulle, nu är det läggdags.

Förretsen mamma kom hem med en pyamas till Elvin idag! Gulligt!
 

Kände att inlägget blev aningen segt, men kanske någon är intresserad utav mitt liv iallafall? Who knows?
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback