Hemskt

Nä fyf*n, det här är inte kul. Natten har varit hemsk, tycker så synd om Elvin, han som aldrig gråter annars har gråtit en massa! Hade hoppats på att allt skulle vara bra när jag vaknade.. Pyts... Sitter här och kan inte få fram ett ljud ur munnen, Elvin sover som en stock och jag dricker te i hopp om att kunna få fram ett litet ljud iallafall.
Jaja, skulle varit och tittat på folkrace idag. Inte blev det nå e, mycket ledsen över det.
Har iallafall packat opp nya datorn (stationära) men har ännu ingen internetkabel till den, men det skulle mamma och Lars fixa nu tror jag.
 
Aja nu ska jag gräv ner mej. Puss.


KOMMENTARER
Anonym

Krya på dig :)

2012-08-18 11:45:11
Johanna

Nu är tävlingen i samarbete med caseapp avslutad. Titta in på länken nedan och se om just du vann!

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2012/08/18/8471763-caseapp-tavlingen-avslutad/#kommentarer

Tack för du deltog!

Svar: TUSEN MILJONER TACK! Ska ge det till min låtsaspappa. <3
Aggeh

2012-08-18 15:27:50
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback