Framtiden

Har varit till Valbo köpcentrum för lite shopping. Bikini, kläder till Elvin och ett armband till dopet fick det bli. Återkomemr med bild.
Iallafall. Funderar på att starta en hemsida vid sidan om bloggen eftersom jag har så mycket mer att dela med mig utav, får nog bli så. Keep your eyes open.
Jaja, snart ska jag dra en vinnare av klockan som Hafva sponsrade med! Spännande ;)
Snart komemr det fler tävlingar också dels en från ett av mina favvoföretag här på nätet!

P.s
Om ni undrar varför jag varit en aning frånvarande så har det varit för att jag har haft fullt upp.
Aja nu ska jag vila hjärnan ett tag, bloggar senare :)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback