Första folkracetävlingen

I helgen ska pappa och Daniel (och en hel del till känt folk) ratta folkrace, och jag har bestämt att jag ska släpa med Elvin på hans första folkracetävling (utanför magen).
Ska bli spännande och se om Daniel får köra mot min eller sin pappa! 

Iallafall Elvin har faktiskt åkt folkracebil. När jag rullade i Söderhamn  så hade faktiskt Elvin blivit till, fast då visste jag inte det eftersom han måste varit vara någon vecka gammal, knappt en bebbe. Sen efter att jag visste att han låg i min mage så fick han vara med på en KM tävling.


KOMMENTARER
Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

- Jättekul att du är med och tävlar!! Hör av mig såfort Gniztra ( företaget ) har dragit vinnaren. Kram så länge :)

2012-08-16 17:15:04
URL: http://tjejenida.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback