FACEBOOKTÄVLING!

I samarbete med MAM så lottar jag nu ut en MAM Anti-Colic flaska
Jag själv ska precis vänja Elvin vid flaska och det är en sådan underbar flaska han ska få då!

Den här gången så lottar jag ut den på facebook, det är alltså endast till för de som gillar min facebooksida!

F
AKTA OM FLASKAN:

Innovativa Anti-Colic Bottle är en flexibel lösning som gör det särskilt lätt att växla mellan mamma och MAM. Flaskans ventilerade botten fungerar enligt en unik naturlig flödesprincip och säkerställer därmed ett jämnt mjölkflöde. Resultatet är att bebisarna håller sig lugna och avslappnade när de fått mat – tack vare att de inte svalt någon luft.

  • Dinappar av Silk Teat – inget annat silikon känns mjukare
  • Säkerställer ett jämt drickflöde
 
LÄNK TILL TÄVLINGSINLÄGGET: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=277490035697113&set=a.214390892007028.44735.197522440360540&type=1&theater
ALLA TÄVLINGSBIDRAG LÄMNAS TILL FACEBOOKINLÄGGET! ALLTSÅ: INGA TÄVLINGSBIDRAG HÄR!
*Gilla min facebooksida
*Gilla och dela tävlingsinlägget på din facebook
 
FÖR EXTRACHANS (frivilligt):
För dig med blogg: Länka detta inlägg på din blogg, låna bild ovanför. 
För dig utan blogg: Maila mig+minst 5 vänner och länka till tävlingen i mailet. ([email protected])


ALLA TÄVLINGSBIDRAG LÄMNAS TILL FACEBOOKINLÄGGET! ALLTSÅ: INGA TÄVLINGSBIDRAG HÄR!


Avslutas den 30 augusti


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback